Strana 1 z 1

Rozdelenie kancelarskeho priestoru

Posted: 16.2.2017, 15:38
autor Stanislav
Dobry den,

prosim Vas mohli by ste mi poradit. Mame jeden administrativny priestor (obdlnik 20x8m) ktory vlastnia 2 firmy v podielom spoluvlastnictve v podieloch 2/3 a 1/3. Chceli by sme tento priestor rozdelit (fyzicky uz je rozdeleny prieckou, novy vstup, atd.) aby bol v katastri zapisany kazdy zvlast, na dva priestory, kde kazda firma bude mat jeden a bude len jedneho majitela v podiele 1/1.

Co ktomu potrebujeme, aby to kataster takto zapisal? Dohodu vlastnikov? Treba oba priestory znova skolaudovat (vyuzitie sa nemeni)? Geometricky plan? Znalecky posudok s urcenim novych podielov k pozemku? Aky pravny ucel by mal byt na tomto posudku? Ake prilohy by mali byt k navrhu do katastra?

Dakujem.

Re: Rozdelenie kancelarskeho priestoru

Posted: 1.4.2017, 18:56
autor Ondrej_Kozlovsky
Dobry den,

je potrebny znalecky posudok od znalca v odbore stavebnictvo na zapis do katastra. Ten by to mal rozdelit na dva nebytove priestory a to zapisete do katastra.

Ak to chcete oddelit tak, ze tam budu dve parcelne cisla, t.j. ako keby dve stavby tak potrebujete aj geometricky plan no tu upozornujem, ze nepostacuje stavbu len oddelit prieckov, ale musi to byt zabezpecene tak, ze ak by sa jedna stavba v buducnosti zburala tak druha ostane stat. Potom treba poziadat aj druhe supisne cislo a dalsie podlomenie k orientacnemu cislu.

Potom nezabudnite vyriesit siete a merace na vodu, el. a pod.