Dobrý deň.
V princípe platí, že žiadosť, ktorú pošlete mailom. Pokiaľ nedisponujete zaručeným elektronickým podpisom /viac na
www.slovensko.sk/ by ste mali Vašu žiadosť doručiť aj písomnou formou, ktorá bude Vami vlastnoručne podpísaná.
Osobne mám skúsenosť, že väčšinou na katastroch nerobia z toho vedu, žiadosť mailom zaevidujú rovno do pošty a aj bez následného doručenia písomnej žiadosti následne pošlú výzvu na zaplatenie správneho poplatku /nemusí byť pravidlom, nakoľko v zmysle zákona platí to čo som napísal hore/. Ak to neurobia, mali by Vám obratom na mailovu adresu uviesť spôsob, akým bude Vaša žiadosť vybavená. Nezabudnite do mailu uviesť aj Vašu doručovaciu adresu, keďže takéto LV kataster a aj výzvy na doplnenie a zaplatenie doručuje len v písomnej forme.
Najjednoduchšie zrejme pre Vás bude rovno poslať písomnú, podpísanú žiadosť s uvedeným všetkých potrebných údajov /katastrálne územie, číslo LV, parcelu, byt, vlastník, podiel, spoločné priestory, či chcete celú bytovku alebo len jej časť a iné potrebné údaje/na príslušný okresný úrad, katastrálny odbor alebo tam osobne poslať niekoho známeho a ten to vybaví na počkanie /nemusí byť vlastník/.
Zároveň môžete využiť možnosť vydaja LV na vybraných pobočkách Slovenskej pošty.
Na základe Vašej žiadosti Vám bude na Vašu adresu zaslaná výzva na úhradu zaplatenia správneho poplatku /aj spôsoby úhrady/ a následne po uhradení do 15 dní od doručenia výzvy Vám bude Váš LV zaslaný na Vašu adresu.