Terminal na katastri BA
Posted: 21.5.2012, 10:21
Dobrý deň.
Rada by som Vás upozornila na zmätočné nastavenie informácií na termináli s poradovými číslami v Bratislave.
Ide o oddelenie "Príjem bežnej pošty (žiadosti, podnety)". Názov tejto voľby vôbec nezodpovedá reálne vybavovanej agende a je zavádzajúci. Napr. dodatočné prílohy k už podaným návrhom na vklad (podľa informácií pracovníčok podateľne) má vybavovať okienko č. 7 - príjem bežnej pošty. Len za jednu hodinu strávenú na katastri som zaevidovala 4 ľudí, ktorí s dodatočnou prílohou na vklad zbytočne čakali do bežnej podateľne, odkiaľ ich presunuli do úplne voľného okienka č. 7.
Naopak, keď som v rámci "žiadostí a pripomienok" (ako je nadefinované na termináli) chcela reklamovať naprogramovanie informácií v termináli, oznámili mi, že to musím ísť na riaditeľstvo...
Bolo by možné zmeniť voľbu na tarmináli napr. na "Dodatočné prílohy" alebo pod.? Ušetrilo by to čas, robotu a nevrlosť nie len klientov katastra, ale určite i zamestnancov.
Ďakujem.
Zuzana Hirländerová
Rada by som Vás upozornila na zmätočné nastavenie informácií na termináli s poradovými číslami v Bratislave.
Ide o oddelenie "Príjem bežnej pošty (žiadosti, podnety)". Názov tejto voľby vôbec nezodpovedá reálne vybavovanej agende a je zavádzajúci. Napr. dodatočné prílohy k už podaným návrhom na vklad (podľa informácií pracovníčok podateľne) má vybavovať okienko č. 7 - príjem bežnej pošty. Len za jednu hodinu strávenú na katastri som zaevidovala 4 ľudí, ktorí s dodatočnou prílohou na vklad zbytočne čakali do bežnej podateľne, odkiaľ ich presunuli do úplne voľného okienka č. 7.
Naopak, keď som v rámci "žiadostí a pripomienok" (ako je nadefinované na termináli) chcela reklamovať naprogramovanie informácií v termináli, oznámili mi, že to musím ísť na riaditeľstvo...
Bolo by možné zmeniť voľbu na tarmináli napr. na "Dodatočné prílohy" alebo pod.? Ušetrilo by to čas, robotu a nevrlosť nie len klientov katastra, ale určite i zamestnancov.
Ďakujem.
Zuzana Hirländerová